"Landing page" PulmoInfo.

24 stycznia 2019

 

W okresie maj-listopad 2018 r. przeprowadzono kampanię reklamową tzw. landing page www.pulmoinfo.org.pl kierującej do aplikacji PulmoInfo https://www.polgrp.org/kopia-statut

Landing pagespełniał warunki potrzebne do poprawnego wyświetlania strony na wszystkich urządzeniach. Kampania skupiła się na wyselekcjonowanych słowach kluczowych który na bieżąco przynosiły najlepsze efekty czyli „Rak płuca rokowania”, „Rak płuca leczenie”.

 

Statystyki:

CTR = 3,72% dla „Rak płuca rokowania”: 3,47% (maj-czerwiec) oraz 3,82% (wrzesień-październik),

CTR = 3,6% dla „Rak płuca leczenie”: 3,26% (maj-czerwiec) oraz 3,69% (wrzesień-październik).

Należy zwrócić uwagę że średni CTR (współczynnik klikalności reklamy)- w Polsce (dane za 2017 r. według Gemius) to 0,68%, wykluczając najbardziej inwazyjne reklamy.

 

Statystyki wyświetleń: 93 108 razy – 92,5% odwiedzających było nowych (44 183 maj-czerwiec) oraz (29 495 wrzesień-październik). Średni czas użytkownika poświęcony na oglądanie strony to 4 minuty i 13 sekund.

 

Urządzenia: telefony komórkowe = 55 136; tablety = 6 766; komputery = 31 206;

Kliknięcia: telefony komórkowe = 2 477; tablety = 145; komputery = 653.

 

Lokalizacje: mazowieckie 39,9%; śląskie 10,47%; małopolskie 9,64%; wielkopolskie 7,19%; dolnośląskie 6,88%; pomorskie 5,05% (prawie 80% w tych 6 województwach).

 

Dane demograficzne: wiek 55-64 = 13 892 wyświetleń; wiek 35-44 = 9 614 wyświetleń; wiek 45-54 = 9 441 wyświetleń; wiek 65+ = 6 276 wyświetleń. W grupie 35+ zanotowano ponad 85% wyświetleń.

Polskie Towarzystwo Kardio-Torakochirurgów Kardiochirurgia i Torakochirurgia Polska Edukacja w immunoonkologii